fbpx

Instagram

social media instyagram

Instagram w biznesie Jeśli jeszcze nie macie konta na Instagramie, to przerwijcie czytanie tego artykułu i lećcie go założyć. Dlaczego? Pierwszy powód może być taki, że ze względów na SEO i link jaki tam możecie umieścić – oczywiście link do waszej strony internetowej. Tak, wiem że link ten jest linkiem nofollow (więcej o tym w … Dowiedz się więcej

Fanpage na Facebooku

facebook fanpage

Media społecznościowe – Facebook Czym są media społecznościowe i jaki mają wpływ na nasze życie, nikomu chyba nie trzeba tłumaczyć? Bywa, że na realizowanych przez naszą firmę szkoleniach słyszymy opinie: “Nie, nie skonfigurowaliśmy jeszcze fanpage na Facebooku,  ale rozumiemy, że musi on powstać i to szybko”, albo “Tak mamy fanpage na Facebooku, ale nie zaglądamy tam zbyt często”. I … Dowiedz się więcej

Raporty w Google Analytics

raporty analytics

Podstawowe raporty w Google Analytics Standardowo, Google udostępnia pięć rodzajów raportów. Są to: Raport – Czas rzeczywisty Raport – Odbiorcy Raport – Pozyskanie Raport – Zachowanie Raport – Konwersje Raport – Czas rzeczywisty Pierwszy z raportów dostępnych w Google Analytics, to raport czasu rzeczywistego pozwalający monitorować na bieżąco aktywność użytkowników odwiedzających nasza stronę. Dane wyświetlane … Dowiedz się więcej

Marketing Internetowy

strategia w e-marketingu

Marketing i E-marketing Pojęcie marketing pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i definiuje cały szereg zachowań, działań i sposobów zarządzania w firmie zorientowany na klienta i rynek. Innymi słowy są to wszystkie mechanizmy wspierające sprzedaż produktów i usług naszej firmy realizowane różnymi technikami. Nie należy marketingu przyrównywać do promocji czy reklamy produktu. Działania marketingowe obejmują o wiele … Dowiedz się więcej

Google Analitycs

analiza ruchu na stronie

Darmowe narzędzie od Google Co to jest sesja? Czym lub kim są nowi użytkownicy i powracający użytkownicy? Co to są konwersje? Jak konstruować filtry i jakie informacje o ruchu na naszej stronie pozyskać z narzędzia Google Analytics? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć. Zacznijmy od podstawowych informacji, czyli jak ruch na naszej stronie … Dowiedz się więcej

Darmowe zdjęcia i grafiki

darmowe zdjęcia

Obraz zastępuje tysiąc słów. Tworzenie wpisów na stronie internetowej, Facebooku czy Instagramie wymaga użycia zdjęć lub grafik wzmacniających przekaz i oddziałujących na czytelnika. Zdecydowanie zalecamy używanie własnych fotografii, jednocześnie zdajemy sobie sprawę że nie każda firma lub osoba jest w stanie przygotować takie materiały. Powody mogą być różne, od braku czasu po zbyt duże koszty … Dowiedz się więcej

Darmowe wideo i muzyka

darmowe filmy i muzyka

Opowiedz opowieść Materiały wideo zamieszczone na stronie internetowej, znacznie wzbogacają nasz przekaz. Filmy przedstawiające naszą usługę lub produkt w użyciu, mogą znacznie zwiększyć zainteresowanie nimi, a to znowu może wpłynąć na sprzedaż. Profesjonalnie przygotowany klip zdziała więcej niż nie jeden wpis czy artykuł. W tym miejscu pojawiają się głosy – To jest drogie! Jak przygotować … Dowiedz się więcej

Co to jest licencja Creative Commons?

Creative Commons

Creative Commons działa już od ponad dziesięciu lat i z roku na rok buduje silniejszą pozycję na świecie dzięki intensywnej promocji twórczości oraz stwarzania warunków legalnego dostępu do dóbr kultury. Wszystkie prawa zastrzeżone – formuła często wykorzystywana przy udostępnianiu utworów w sieci zostaje zastąpiona informacją Pewne prawa zastrzeżone z informacją o jednoczesnym uznaniu praw autorskich. … Dowiedz się więcej