Twitter

socialmedia twitter

Twitter.

280, tyle, tylko tyle albo aż tyle znaków możemy wykorzystać aby zamieścić wpis na Twitterze. Czy to dużo? Przed zmianą, Twitter dopuszczał jedynie 140 znaków na wpis i tylko nieznaczna część użytkowników wykorzystywała je wszystkie. Podwojenie ilości znaków spowodowane było tym że zaobserwowano iż użytkownicy tworzący dłuższe wpisy zyskiwali więcej obserwujących. To też część planu przyciągnięcia nowych userów do Twittera. Obecnie jest ich ponad 330 milionów na całym świecie.

Zastanawiacie się jaką korzyść dla waszego biznesu przyniesie obecność w tym medium społecznościowym? Potraktujcie Twittera jak kolejne miejsce do budowania swojej marki. Tutaj ciężko jest sprzedawać czy promować towary lub usługi ale jeśli przedstawicie siebie jako ekspertów, będziecie konsekwentni w prowadzeniu konta, opracujecie swój własny styl – sposób na Twittera, to gwarantuję że to się Wam zwróci z nawiązką.

Od czego więc zacząć?

Po pierwsze zdjęcie profilowe – bądźcie kreatywni i poświęćcie trochę czasu na jego wybór. Logo nie jest najlepszym wyborem – warto użyć zdjęcia osoby odpowiedzialnej za prowadzenie profilu. Użytkownicy chętniej wchodzą w interakcję z takimi kontami, dostrzegają w nich osobę a nie bota.

BIO, to druga rzecz nad którą należy się pochylić. Macie na nie 160 znaków a na nazwę konta kolejne 50 znaków – postarajcie się aby ta przestrzeń była ciekawa i zapadała w pamięć. Nie zapomnijcie o adresie do waszej strony internetowej. To bardzo ważny link mający wpływ na pozycjonowanie waszej strony WWW.

Ostatni element profilu to oczywiście grafika w tle – niech będzie ciekawa. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne.

twitter dane na 2019

Jak pozyskiwać nowych obserwujących na Twitterze

O zamieszczaniu linku do naszego profilu na Twitterze, w jak największej liczbie miejsc w internecie nie będę pisał bo to jest oczywiste. W stopce email, na stronie internetowej czy w innych mediach społecznościowych odnośnik do naszego profilu na Twitterze zadziała. Innym sposobem na pozyskanie obserwujących jest obserwowanie osób u których ilość obserwowanych i obserwujących jest mniej więcej w skali 1:1 – zadziała tutaj zasada odwzajemnienia.

O czym pisać na Twitterze?

Tak jak wcześniej wspomniałem, bądźcie ekspertami, zaciekawcie użytkowników, dzielcie się wiedzą i informacjami. Stosujcie hasztagi! Czym są Hasztagi i jak je stosować przeczytacie w artykule Hasztagi – internetowe drogowskazy. Nie spamujcie i nie narzucajcie się z ofertą sprzedaży – to tutaj nie zadziała a jedynie odstraszy obserwujących. Twitter to miejsce do wymiany informacji i do dyskusji. Dostosujcie swój przekaz do tych dwóch prostych zasad a powiększycie grono swoich klientów a wasza marka będzie rosła. Powodzenia.

Dodaj komentarz