fbpx

Generator adresów URL kampanii

Kreator adresów URL kampanii.

To narzędzie umożliwia łatwe dodawanie parametrów kampanii do adresów URL, dzięki czemu można śledzić kampanie niestandardowe w Google Analytics.

Wprowadź adres URL witryny i informacje o kampanii

Wypełnij wymagane pola (oznaczone *) w poniższym formularzu, a po zakończeniu zostanie wygenerowany pełny adres URL kampanii.

url kampanii

Website URL* (wymagane) 

The full website URL (e.g. https://www.example.com)

Campaign Source * (wymagane)

The referrer: (e.g. googlenewsletter)
Campaign Medium * (wymagane)
Marketing medium: (e.g. cpcbanneremail)
Campaign Name * (wymagane)
Product, promo code, or slogan (e.g. spring_sale)
Campaign Term * (wymagane)
Identify the paid keywords
Campaign Content * (wymagane)
Use to differentiate ads
 

 

Użyj wygenerowanego adresu URL we wszystkich kanałach promocyjnych, które chcesz powiązać z tą kampanią niestandardową.

 

Więcej informacji i przykłady dla każdego parametru

Poniższa tabela zawiera szczegółowe wyjaśnienie i przykład każdego z parametrów kampanii. Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź łącza w sekcji powiązanych zasobów poniżej.

Campaign Source

utm_source

Required.

Użyj utm_source do zidentyfikowania wyszukiwarki, nazwy biuletynu lub innego źródła.

Example: google

Campaign Medium

utm_medium

Required.

Użyj utm_medium, aby zidentyfikować medium, takie jak e-mail lub koszt kliknięcia.

Example: cpc

Campaign Name

utm_campaign

Required.

Służy do analizy słów kluczowych. Użyj utm_campaign, aby zidentyfikować konkretną promocję produktu lub kampanię strategiczną.

Example: utm_campaign=spring_sale

Campaign Term

utm_term

Required.

Używany do wyszukiwania płatnego. Użyj utm_term, aby zanotować słowa kluczowe dla tej reklamy.

Example: running+shoes

Campaign Content

utm_content

Required.

Służy do testowania A / B i reklam kierowanych na treść. Użyj utm_content, aby rozróżnić reklamy lub linki prowadzące do tego samego adresu URL.

Examples: logolink or textlink