Kreator adresów URL kampanii.
To narzędzie umożliwia łatwe dodawanie parametrów kampanii do adresów URL, dzięki czemu można śledzić kampanie niestandardowe w Google Analytics.
Wprowadź adres URL witryny i informacje o kampanii
Wypełnij wymagane pola (oznaczone *) w poniższym formularzu, a po zakończeniu zostanie wygenerowany pełny adres URL kampanii.
Website URL* (wymagane)
https://www.example.com
)Campaign Source * (wymagane)
google
, newsletter
)cpc
, banner
, email
)spring_sale
)Użyj wygenerowanego adresu URL we wszystkich kanałach promocyjnych, które chcesz powiązać z tą kampanią niestandardową.
Więcej informacji i przykłady dla każdego parametru
Poniższa tabela zawiera szczegółowe wyjaśnienie i przykład każdego z parametrów kampanii. Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź łącza w sekcji powiązanych zasobów poniżej.
Campaign Source
utm_source
Required.
Użyj utm_source do zidentyfikowania wyszukiwarki, nazwy biuletynu lub innego źródła.
Example: google
Campaign Medium
utm_medium
Required.
Użyj utm_medium, aby zidentyfikować medium, takie jak e-mail lub koszt kliknięcia.
Example: cpc
Campaign Name
utm_campaign
Required.
Służy do analizy słów kluczowych. Użyj utm_campaign, aby zidentyfikować konkretną promocję produktu lub kampanię strategiczną.
Example: utm_campaign=spring_sale
Campaign Term
utm_term
Required.
Używany do wyszukiwania płatnego. Użyj utm_term, aby zanotować słowa kluczowe dla tej reklamy.
Example: running+shoes
Campaign Content
utm_content
Required.
Służy do testowania A / B i reklam kierowanych na treść. Użyj utm_content, aby rozróżnić reklamy lub linki prowadzące do tego samego adresu URL.
Examples: logolink
or textlink